27 Ağustos 2009 Perşembe

İyi ki Varsın Gülay Özdem


Bu yılın Nisan ayının herhangi bir gecesiydi.Saat gece 2,zap yapıp izlemeye değer birşeyler bulmaya çalışıyorum.NTV'ye bir bakayım diyorum;bakış o bakış.İlk tepkim 'Yok artık daha neler' oluyor.O andan sonra hayatım hiçbir zaman eskisi gibi olmayacaktı,çünkü karşımda gece haberlerini sunan bir insan değil;olsa olsa dünyaya yanlışlıkla düşmüş bir melekti.İsmini öğrenemediğim için gece 3 haberlerini beklemeye başladım.Nutkum tutulmuştu,konuşamıyordum.Boğazım kurumuştu,titriyordum.50 dakika bir ömür gibi geçti,ve evet,o yine karşımdaydı.Bir 10 dakika daha ekrana kilitlendim ve NTV'ye böyle bir güzelliği bu saate koyduğu için çok güzel küfürler ettim.Sonra geri aldım o küfürleri,çünkü gece yarısı benim gibi ayakta olmayı alışkanlık edinmiş pek fazla insan yoktu ve onunla mutlu bir yuva kurma şansım taliplerinin azlığından dolayı daha fazlaydı.Elim ayağım titriyordu,kendime hakim olamıyordum ki bir anda silkinip kendime geldim.Olmayacak duaya amin dememeliydim.

Neyse,üstte yazdıklarımı bir kenara koyalım;çünkü bunlar Gülay Özdem'i ilk gördüğümde verdiğim tepkilerdi.Şöyle bir baktım,daha önce tv8'de 'Trink' adlı gece yarısı yayınlanan ara-kazan türünden bir yarışmada ve Kanal 24'te 'Sesler Yüzler Mekanlar' adlı bir sohbet programında yer almış.Tabi birçok kişinin onunla ilk karşılaşması NTV ekranlarında gerçekleşti.NTV denince birçok kişinin aklına gelen,adına hayran kulüpleri kurulan ve binlerce insanın yalnızca onun anlatımıyla haber izlemekten keyif aldığı Banu Güven'den sonra Gülay Özdem de hayatımızda kalıcı bir yer edinecek gibi gözüküyor.Güzelliğini bir kenara bırakırsak Gülay Hanım çok güzel giyiniyor ve giydikleri ona daha asil bir görüntü veriyor sanki.Çok düzgün bir duruşu var,ekrana inanılmaz yakışıyor.Mimikleri gayet hoş,abartıdan uzak,sade;bir o kadar da sempatik.Sesinin tonunu gayet iyi ayarlıyor;olmadık yerlerde sesinin tonunu yükseltertek kulaklarımıza işkence çektirmiyor.Haberleri sunarken hemem hemen hiç şaşırıp duraksamıyor;çok ender olsa da böyle birşey başına geldiği zaman da gayet hoş bir gülümsemeyle toparlayıp kaldığı yerden devam ediyor.Hele şu sıralar sunduğu NTV Gece Bülteni'ni bitirirken 'Hadi görüşürüz bakalım,kendinize iyi bakın' tarzı bir el sallama hareketi var ki tamamen ona özgü ve taklitlerinden sakınılması gerekiyor.

Üstte de belirttiğim gibi şu sıralar NTV Gece Bülteni'ni sunuyor Gülay Özdem ve onunla ilk karşılaştığım zamanın aksine büyük bir hayran kitlesi kazanmış durumda.Ne diyeyim,izleyin izlettirin efendim.Haber nasıl sunulur,ekran ışığı nasıl birşeydir,izleyiciyle beyaz camın arkasından nasıl iletişim kurulur siz de görün.Yolun açık olsun Gülay Özdem,iyi ki varsın!


1 yorum:

  1. Gece haber izlemediğim için bilmiyorum ama sağdan soldan okuduğum kadarıyla da gerçekten hayran toplamaya başlamış :) Onu ileride gündüz haberlerinde de görecebiliriz belki :)

    YanıtlaSil